M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nagrody za najlepiej wykreowaną markę bankową dla ING i Raiffeisena

Serwis Dzienny | 18 marca 2009, 06:45

Podczas dorocznej konferencji firmy badawczej Pentor Research International poświęconej bankowości zostały wręczone Lamparty - nagrody przyznawane przez bankowców za najbardziej...

Podczas dorocznej konferencji firmy badawczej Pentor Research International poświęconej bankowości zostały wręczone Lamparty - nagrody przyznawane przez bankowców za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. Nagrody za działania podjęte w 2008 roku przypadły ING Bankowi Śląskiemu w kategorii bankowość detaliczna i Raiffeisen Bankowi w kategorii bankowości dla mikroprzedsiębiorstw.

ING Bank Śląski został doceniony przede wszystkim za dobrą reklamę i agresywną promocję marki oraz bogatą ofertę. Raiffeisen Bank w bankowości dla mikroprzedsiębiorstw w 2008 roku wyróżniał się przede wszystkim dobrą reklamą i promocją marki oraz dobrą i bogatą ofertą.

Miejsca II i III w kategorii bankowość detaliczna przypadły odpowiednio PKO BP i Alior Bankowi. W kategorii bankowość dla mikroprzedsiębiorstw II nagroda powędrowała do ING Banku Śląskiego, a III - do PKO BP.

Laureaci Lampartów zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców. W tym roku odbyła się już 9. edycja konferencji, tym razem pod hasłem "Banki i ich klienci w trudnych czasach", a Lamparty przyznano po raz piąty. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , ,