Kraj

Kampania "Życie miodem słodzone" wraca do mediów w kolejnej odsłonie

Wystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, którą organizuje Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej...

Wystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, którą organizuje Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej koordynuje agencja Marketing & Communications Consultants. Kampania rozpoczęła się 6 lutego ub.r., a zakończy we wrześniu br. Budżet przeznaczony na jej realizację wynosi ok. 700 tys. euro.

Działania w ramach kampanii kierowane są zarówno do konsumentów miodu, jak i innych uczestników rynku. W kampanii promowane są różnorodność odmian miodu pszczelego oraz jego unikatowe właściwości. Po blisko roku od pierwszej fali działań reklamowych, wspieranych następnie 
w obszarze PR, kampania “Życie miodem słodzone” powraca do mediów w drugiej odsłonie. Główna myśl kampanii obecnej w prasie, telewizji i internecie zawiera się w słowach “Poznaj się na naturalnym miodzie i codziennie osładzaj nim życie”.

Plan mediowy uwzględnia następujące stacje: TVP, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVP Info, TVN Siedem, TVN Style. Reklamy prasowe ukażą się w magazynach: “Naj”, “Uroda”, “Dobre Rady”, “Samo Zdrowie”, “Vita”, “Przyślij przepis”, “Sól i Pieprz” oraz “Kuchnia”. W layoutach prasowych użyte zostały dwa hasła powstałe na podstawie wyników ubiegłorocznych badań – “93 proc. Polaków poznało się na wzmacniających właściwościach miodu” oraz “85 proc. Polaków poznało się na kulinarnych wartościach miodu”. Działania w internecie obejmują takie portale, jak: O2.pl – kuchnia, Pychotka.pl, Przepisy-kuchenne.pl, Gastronauci.pl, Twojadieta.pl, Dziennik.pl, We-dwoje.pl – kulinaria, Mojegotowanie.pl, Gotowanie.wkl.pl, Palcelizac.pl, Gotujmy.pl, Polki.pl, WP.pl – kuchnia, Gazeta.pl – kuchnia.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox. (AMS)