Wystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, którą organizuje Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej koordynuje agencja Marketing & Communications Consultants. Kampania rozpoczęła się 6 lutego ub.r., a zakończy we wrześniu br. Budżet przeznaczony na jej realizację wynosi ok. 700 tys. euro.
Działania w ramach kampanii kierowane są zarówno do konsumentów miodu, jak i innych uczestników rynku. W kampanii promowane są różnorodność odmian miodu pszczelego oraz jego unikatowe właściwości. Po blisko roku od pierwszej fali działań reklamowych, wspieranych następnie w obszarze PR, kampania “Życie miodem słodzone” powraca do mediów w drugiej odsłonie. Główna myśl kampanii obecnej w prasie, telewizji i internecie zawiera się w słowach “Poznaj się na naturalnym miodzie i codziennie osładzaj nim życie”.
Plan mediowy uwzględnia następujące stacje: TVP, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVP Info, TVN Siedem, TVN Style. Reklamy prasowe ukażą się w magazynach: “Naj”, “Uroda”, “Dobre Rady”, “Samo Zdrowie”, “Vita”, “Przyślij przepis”, “Sól i Pieprz” oraz “Kuchnia”. W layoutach prasowych użyte zostały dwa hasła powstałe na podstawie wyników ubiegłorocznych badań – “93 proc. Polaków poznało się na wzmacniających właściwościach miodu” oraz “85 proc. Polaków poznało się na kulinarnych wartościach miodu”. Działania w internecie obejmują takie portale, jak: O2.pl – kuchnia, Pychotka.pl, Przepisy-kuchenne.pl, Gastronauci.pl, Twojadieta.pl, Dziennik.pl, We-dwoje.pl – kulinaria, Mojegotowanie.pl, Gotowanie.wkl.pl, Palcelizac.pl, Gotujmy.pl, Polki.pl, WP.pl – kuchnia, Gazeta.pl – kuchnia.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox. (AMS)