Kraj

GREY PRZYGOTOWAŁ KAMPANIĘ PROMOCYJNĄ KAWY PRIMA

Agencja reklamowa Grey Warszawa jest odpowiedzialna za strategię i kreację promocyjnej kampanii reklamowej kawy Prima, która rozpocznie się 15 września...

Agencja reklamowa Grey Warszawa jest odpowiedzialna za strategię i kreację promocyjnej kampanii reklamowej kawy Prima, która rozpocznie się 15 września br. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy MediaCom. “Celem kampanii będzie utrzymanie naszych dotychczasowych klientów, zdobycie nowych oraz budowanie lojalności klientów w stosunku do naszej marki” – mówi Tomasz Piasny, marketing manager w Przedsiębiorstwie Prima SA. Promocja pod hasłem “Kubeczki za kreseczki” potrwa do końca 2001 r. i polegać będzie na zbieraniu przez konsumentow kodów kreskowych i wymianie ich na okazjonalne kubki. Kampania reklamowa będzie miała miejsce w stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i TV4, gdzie emitowana będzie jedna 30-sekundowa wersja spotu reklamowego, oraz w tytułach prasy kobiecej: “Pani Domu”, “Claudia”, “Przyjaciółka”, “Tina”, “Naj”, “Na żywo”, “Olivia”, “Życie na Gorąco”, “Świat Kobiety”, “Kobieta i Życie” i “Poradnik Domowy”. Wsparciem kampanii będą działania BTL-owe w postaci ulotek, plakatów i materiałów POS w sklepach prowadzone przez poznańską agencję Gamma Promotion. Piasny nie podaje informacji o wysokości budżetu kampanii. Grupą docelową działań promocyjnych będą kobiety w wieku 25-60 lat. (PU)