Zagranica

UNILEVER WYCOFUJE SIĘ Z KOSZTOWNYCH USŁUG DLA ZAMOŻNEJ LONDYŃSKIEJ KLIENTELI

Unilever zdecydował się na sprzedażĘkosztownego serwisu "myhome Services", który został powołany do życia w marcu 2000 r. Program usług został...

Unilever zdecydował się na sprzedażĘkosztownego serwisu “myhome Services”, który został powołany do życia w marcu 2000 r. Program usług został stworzony dla bogatych, ale cierpiących na brak czasu klientów, zamieszkujących południowo-zachodnią część Londynu. Celem serwisu, który oferował usługi pralnicze, było budowanie zaufania do takich marek jak Cif oraz Persil. Unilever ma nadzieję, że znajdzie nabywcę w ciągu najbliższych trzech miesięcy. David Ball, CEO “myhome Services”, powiedział, że dzięki jego działalności koncern zdobył cenne informacje na temat klientów i ich zachowań.