Kraj

Flora nie będzie już sponsorem głównym Maratonu Warszawskiego

Unilever Polska rezygnuje ze sponsoringu Maratonu Warszawskiego. Marka Flora należąca do tego koncernu była przez ostatnie trzy lata sponsorem głównym...

Unilever Polska rezygnuje ze sponsoringu Maratonu Warszawskiego. Marka Flora należąca do tego koncernu była przez ostatnie trzy lata sponsorem głównym i tytularnym tej imprezy biegowej (oficjalna nazwa: “Flora” Maraton Warszawski), a współpraca z Fundacją Maratonu Warszawskiego, organizatorem eventu, była o kilka lat dłuższa.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Fundacją Maratonu Warszawskiego, jednak w trudniejszych czasach koncentrujemy się na mediach tradycyjnych, które są kluczowe dla wsparcia marek. Mam nadzieję, że będziemy mogli wrócić do zaangażowania w Maraton Warszawski – mówi Wojciech Tomczak, corporate relations manager Unilever Polska.

Sprawa sponsora głównego i tytularnego tegorocznego 31. Maratonu Warszawskiego, zaplanowanego na 27 września, jest otwarta. Przedstawiciele agencji marketingu sportowego deklarują, że ostatnio pojawia się coraz więcej zapytań o pakiety sponsorskie maratonu. (PM, TW)