Unilever Polska rezygnuje ze sponsoringu Maratonu Warszawskiego. Marka Flora należąca do tego koncernu była przez ostatnie trzy lata sponsorem głównym i tytularnym tej imprezy biegowej (oficjalna nazwa: “Flora” Maraton Warszawski), a współpraca z Fundacją Maratonu Warszawskiego, organizatorem eventu, była o kilka lat dłuższa.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Fundacją Maratonu Warszawskiego, jednak w trudniejszych czasach koncentrujemy się na mediach tradycyjnych, które są kluczowe dla wsparcia marek. Mam nadzieję, że będziemy mogli wrócić do zaangażowania w Maraton Warszawski – mówi Wojciech Tomczak, corporate relations manager Unilever Polska.
Sprawa sponsora głównego i tytularnego tegorocznego 31. Maratonu Warszawskiego, zaplanowanego na 27 września, jest otwarta. Przedstawiciele agencji marketingu sportowego deklarują, że ostatnio pojawia się coraz więcej zapytań o pakiety sponsorskie maratonu. (PM, TW)