Kraj

Multikino wspiera reklamą projekt operowy

Sieć kinowa Multikino w drugiej połowie marca br. uruchamia nowy projekt - emisję światowych spektakli operowych w jakości HD (o...

Sieć kinowa Multikino w drugiej połowie marca br. uruchamia nowy projekt – emisję światowych spektakli operowych w jakości HD (o jego starcie informowaliśmy 23 lutego br. w DS “MMP”). Projekt będzie przez najbliższe cztery miesiące promowany na wszystkich nośnikach Multikina: na ekranie, na plazmach i infotiksach, plakatach i ulotkach dodawanych do biletu. Równolegle działania prowadzone będą na stronie internetowej www.multikino.pl oraz w mailingu do klientów. Wsparciem tych działań będzie reklama w tzw. mediach patronackich (co miesiąc na około 10 dni przed operą) w “Co jest grane” (“Gazeta Wyborcza”), na antenie RMF Classic oraz w Onet.pl (bannery). Wraz z uruchomieniem projektu ruszy także kampania w TVN24 informująca o jego starcie. Uzupełnieniem tych działań będzie komunikacja public relations, za którą odpowiada agencja Ciszewski PR. (BG)