Przetargi

PZU wysłało briefy w przetargu na obsługę działań w internecie

Grupa PZU wysłała briefy do agencji w przetargu na obsługę działań marketingowych w internecie. Przedstawiciele marketera nie informują, do ilu...

Grupa PZU wysłała briefy do agencji w przetargu na obsługę działań marketingowych w internecie. Przedstawiciele marketera nie informują, do ilu agencji one trafiły ani jakie to były agencje. Z naszych nieoficjalnych i niepotwierdzonych przez PZU informacji wynika, że są to m.in. Artegence, K2 Internet i OS3 Multimedia.

Przetarg dotyczy głównie obsługi strategicznej, przygotowywania kreacji i zakupu mediów internetowych, lecz także m.in. działań marketingowych w wyszukiwarkach (SEM/SEO), marketingu afiliacyjnego, PR internetowego oraz działań niestandardowych.

Przypomnijmy, że PZU prowadzi dwa przetargi na obsługę internetową. Drugi dotyczy stworzenia i obsługi nowego serwisu internetowego i intranetowego firmy (pisaliśmy o tym w DS “MMP” z 9 stycznia br.). W tym przetargu briefy mają zostać wysłane do agencji w tym tygodniu. Przedstawiciele marketera nie podają szczegółów na ten temat. Z agencjami mają zostać podpisane umowy obowiązujące do końca 2009 r. z opcją przedłużenia.

Obecnie za obsługę stron WWW Grupy PZU odpowiada agencja interaktywna Supermedia Interactive. Agencją strategiczno-kreatywną marketera jest Leo Burnett, a domem mediowym Starlink. (TWI)