Kraj

CZY POLSCY "REKLAMIARZE" TRAFIĄ DO PARLAMENTU?

Elżbieta Wojtczak, dyrektor generalny i udziałowiec agencji reklamowej Communication Unlimited, weźmie udział we wrześniowych wyborach parlamentarnych. "Środowisko reklamowe nie jest...

Elżbieta Wojtczak, dyrektor generalny i udziałowiec agencji reklamowej Communication Unlimited, weźmie udział we wrześniowych wyborach parlamentarnych. “Środowisko reklamowe nie jest reprezentowane w polityce i dlatego przez niektórych polskich polityków jesteśmy pogardliwie nazywani ČreklamiarzamiÇ. Zależy mi na tym, by bronić rynku i środowiska reklamowego” – mówi Wojtczak, która do wyborów startuje z listy Platformy Obywatelskiej. Wojtczak była już związana ze światem polityki poprzez realizację na początku lat 90. kampanii politycznych Unii Demokratycznej dla Tadeusza Mazowieckiego, Hanny Suchockiej i Jacka Kuronia. Mówi, że chce reprezentować środowisko reklamowe i mediowe oraz zwalczać przepisy, które pozbawiają środowisko miejsc pracy, takich jak np. ustawy dotyczące reklamy piwa czy papierosów. Wojtczak była współtwórcą agencji reklamowej Corporate Profiles (obecnie Corporate Profiles DDB) oraz dyrektorem domu mediowego Polskie Media, który później połączył się z Optimum Media. Od 1997 r. pracuje w Communication Unlimited. Agencja obsługuje m.in.: Galerię Mokotów, budżety reklamowe klejów Kropelka, Poxipol i Poxilina, Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji i Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie “Warta”, Osiedle Konstancja w Warszawie oraz koncern Yamanouchi. (PU)