Kraj

Maspex Wadowice startuje z wiosenną kampanią Tymbarku Multiwitamina

Grupa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię reklamową dla Tymbarku (Grupa Maspex Wadowice) - dla linii Multiwitamina. Pod hasłem "Tymbark Multiwitamina...

Grupa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię reklamową dla Tymbarku (Grupa Maspex Wadowice) – dla linii Multiwitamina. Pod hasłem “Tymbark Multiwitamina – multizmysłowa” przedstawia sok jako produkt o niepowtarzalnym smaku wynikającym z unikatowego połączenia owoców.

Kampania realizowana jest w telewizji (wszystkie główne stacje telewizyjne) oraz prasie kobiecej (główne tytuły – tygodniki i miesięczniki). Kampania w telewizji wystartowała 23 lutego, początek kampanii w prasie będzie miał miejsce 2 marca. Termin zakończenia nie został określony.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Przy przygotowywaniu kreacji Saatchi & Saatchi współpracowała z twórcami z Londynu. Reżyserem spotu jest Richard de Aragues, a autorem zdjęć fotograf Bob Marchant. (AMS)