M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Królik w nowej odsłonie reklam Fisielu zyskał nową twarz

Serwis Dzienny | 24 lutego 2009, 06:45

Wczoraj wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Fisielu, linii kisieli marchewkowo-owocowych dla dzieci z portfolio Delecty. Akcja jest kontynuacją działań informacyjnych...

Wczoraj wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Fisielu, linii kisieli marchewkowo-owocowych dla dzieci z portfolio Delecty. Akcja jest kontynuacją działań informacyjnych rozpoczętych w ubiegłym roku. Tym razem bohater marki i zarazem główna postać spotu - królik Fisiel - zyskał nową twarz. W spocie emitowanym we wrześniu ub.r. miał postać człowieka w masce królika. - Ten wizerunek wzbudził wiele kontrowersji - mówi Edyta Brykalska, product manager Rieber Foods Polska SA, do którego należy Delecta. - Pomimo że w ogólnym rozrachunku zapewnił dużą wyróżnialność i zapamiętywalność kampanii oraz wzrost znajomości wspomaganej subbrandu Fisiel z 4 do 32 proc., zdecydowaliśmy o modyfikacji spotu.

W nowej wersji ręce i głowę aktora zastąpiono animacją 3D. Modyfikację filmu powierzono agencji Red8 Communication Group. Nowa odsłona kampanii pod niezmienionym hasłem "Taki kisiel to jest Fisiel!" ma na celu wzmocnienie pozycji marki Delecta w kategorii deserów w proszku oraz edukację konsumentów w zakresie konceptu "kisiel dla dzieci - jedyny z marchewką i naturalnymi składnikami". Adresatami przekazu są przede wszystkim mamy z dziećmi w wieku 4-14 lat.

Emisję spotów reklamowych zaplanowano do połowy marca w stacjach: TVP, TVN, TVN Siedem, TVN Style, Polsat, Polsat 2, Polsat Cafe, TV4, Cartoon Network, oraz w tematycznych kanałach At Media. Dodatkowo reklamy prasowe pojawią się w poradnikach kobiecych ("Claudia", "Naj" i "Przyjaciółka"), magazynach parentingowych ("Mamo, to ja", "Dziecko", "Mamy przedszkolaka", "Cudowne Lata w Szkole"), prasie dla dzieci w wieku 4-14 lat ("W.I.T.C.H.", "Kaczor Donald", "Barbie", "Świat Przygód z Hugo", "Scooby-Doo") oraz kolorowankach i krzyżówkach Technopolu. W prasie kampania potrwa do kwietnia br. Autorem reklam prasowych jest agencja PND Futura. Media do kampanii kupuje Starcom. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,