Zagranica

Fuzja TNS i Research International; globalną marką będzie TNS

TNS i Research International łączą siły. Mają stworzyć największą na świecie spółkę badań rynkowych. Fuzja jest częścią poważniejszej reorganizacji grupy...

TNS i Research International łączą siły. Mają stworzyć największą na świecie spółkę badań rynkowych. Fuzja jest częścią poważniejszej reorganizacji grupy Kantar zrzeszającej ponad 20 specjalistycznych firm – oprócz Research International także przejęty ostatnio TNS. Reorganizacja ma na celu przede wszystkim wzmocnienie należących do grupy spółek oraz ich oferty i jasne ich spozycjonowanie pod kątem oferowanych specjalizacji.

Nową organizacją pokierują Bob Meyers i Pedro Ros (odpowiednio prezes i CEO). Globalną marką połączonych spółek będzie TNS. W niektórych krajach połączona organizacja będzie nosiła nazwę TNS Research International. Ponadto na kilku rynkach TNS zachowa swoje tradycyjne marki.

Jak podaje TNS OBOP, połączona spółka stanie się pierwszą lub drugą spółką badań rynkowych w prawie każdym kraju. (JN)