Kraj

Bauer łączy działy reklamy tytułów kobiecych

Wydawnictwo Bauer stworzyło nowy dział reklamy magazynów kobiecych, który powstał z połączenia dwóch teamów czasopism poradnikowych i kobieco-rozrywkowych. Nową strukturą...

Wydawnictwo Bauer stworzyło nowy dział reklamy magazynów kobiecych, który powstał z połączenia dwóch teamów czasopism poradnikowych i kobieco-rozrywkowych. Nową strukturą pokieruje Ewa Kozłowska, dotychczas dyrektor działu reklamy pism poradnikowych.

Dział reklamy magazynów kobiecych, sprzedający reklamy do 12 tytułów wydawnictwa, podzielony jest na dwa zespoły sprzedażowe. Pierwszy, pod kierownictwem Doroty Kapturowskiej, zajmuje się miesięcznikami (“Kobieta i Życie”, “Mam dziecko”, “Świat Kobiety”). Drugi, pod kierownictwem Katarzyny Bałdo-Bożek, sprzedaje reklamy do tygodników poradnikowych i rozrywkowych (“Bella Relaks”, “Chwila dla Ciebie”, “Na żywo”, “Rewia” , “Świat & Ludzie”, “Tina”, “Takie jest życie”, “Twoje Imperium”, “Życie na Gorąco”). (JD)