Kraj

RADIO ZET I RMF FM ROZPOCZYNAJĄ JESIENNE KAMPANIE REKLAMOWE

Kampania reklamowa Radia Zet pod hasłem "Zawsze rano - Radio Zet" rozpocznie się 1 września br. Również RMF FM rusza...

Kampania reklamowa Radia Zet pod hasłem “Zawsze rano – Radio Zet” rozpocznie się 1 września br. Również RMF FM rusza z jesienną kampanią – “Oddałem głos na muzykę w RMF FM” – w pierwszych dniach września br. Obie rozgłośnie wprowadzają jednocześnie nowe jesienne ramówki. Kampania Radia Zet będzie przebiegać w telewizji od września do grudnia br., na nośnikach reklamy zewnętrznej (700 tablic należących do Stršera i Plakandy) oraz w prasie, gdzie promowane będą audycje wyborcze Radia Zet “Prawy do lewego”. Dodatkowo na ścianie Galerii Centrum w Warszawie we wrześniu br. pojawi się megaboard Radia Zet. Strategią i kreacją kampanii dla tej rozgłośni zajęła się agencja reklamowa Bimer Mazurczak, natomiast media zaplanuje i kupi dom mediowy Euromedia. Budżet kampanii nie został ujawniony. W ubiegłym roku w okresie wrzesień – grudzień grupa Eurozet wydała na reklamę Radia Zet w telewizji, radiu i prasie 4,7 mln zł (dane wraz z wydatkami na autoreklamę, źródło: Expert Monitor). Kampania RMF FM przygotowana przez agencję ART.FM (agencja zajęła się również planowaniem i zakupem mediów) będzie przebiegać w telewizji, na billboardach, w radiu i Internecie. Reklamy będą miały wyłącznie wizerunkowy charakter. Do promocji radia zaproszone zostały gwiazdy muzyczne, m.in.: Grzegorz Markowski, Kora, Edyta Górniak, Anita Lipnicka i Czesław Niemen. Czas trwania kampanii ani jej budżet nie zostały ujawnione. W okresie wrzesień – grudzień ub.r. RMF FM wydało na reklamę w radiu i prasie 16,3 mln zł, z czego aż 15 mln zł to koszty autoreklamy na antenie RMF FM (źródło: Expert Monitor). Słuchalność Radia Zet w okresie maj – lipiec br. wynosiła 18,4 proc., natomiast udział RMF FM wyniósł 18,2 proc. Najwyższy udział w tym okresie – 19,4 proc., miał Program I PR (źródło: SMG/KRC, Radio Track). (PR)