Kraj

RMF FM w kampanii prasowej promuje "Wielką kumulację"

Broker FM rozpoczął kampanię reklamową promującą konkurs antenowy radia RMF FM "Wielka kumulacja". Kampania prezentująca słuchaczy stacji cieszących się z...

Broker FM rozpoczął kampanię reklamową promującą konkurs antenowy radia RMF FM “Wielka kumulacja”. Kampania prezentująca słuchaczy stacji cieszących się z wygranej ma na celu promocję konkursu oraz zaakcentowanie jego nazwy. Działania reklamowe obejmują następujące tytuły: “Gazeta Wyborcza”, “Dziennik”, “Fakt”, “Przegląd Sportowy”, “Wprost”, “Tina”, “Show”, “Życie na Gorąco”, “Chwila dla Ciebie”, “Rewia”, “Świat & Ludzie”, “Na żywo”, “Tele Świat”, “To & Owo”, “Pani Domu”, “Oliwia”, “Naj”, “Przyjaciółka” i “Twoje Imperium”.

Za kreację i zakup mediów odpowiedzialny jest dział promocji Brokera FM. (BG)