Kraj

Polymus odnotował 20-proc. wzrost przychodów; wraca do pozycjonowania integrated communication

Agencja Polymus odnotowała 20-proc. wzrost przychodów w ub.r. Osiągnęły one kwotę 15,5 mln zł. Zyski nie są jeszcze opublikowane ze...

Agencja Polymus odnotowała 20-proc. wzrost przychodów w ub.r. Osiągnęły one kwotę 15,5 mln zł. Zyski nie są jeszcze opublikowane ze względu na to, że spółka jest częścią giełdowej grupy Arteria. Wzrost przychodów nastąpił zarówno w wyniku pozyskania nowego biznesu, jak i rozwoju współpracy z dotychczasowymi klientami. Obecnie do największych klientów należą: Agora, Bakoma, Goodyear, HP i Yves Rocher.

– Pozycjonujemy się jako agencja komunikacji zintegrowanej oferująca narzędzia 360 stopni – mówi Tomasz Makaruk, prezes agencji. Jest to powrót do korzeni Polymusa, bo przez pewien czas agencja była postrzegana bardziej jako firma oferująca usługi wsparcia sprzedaży. Obok typowych działań BTL obecnie agencja może pochwalić się realizacją spotów TV dla “Avanti” czy Bakusia.

Nowością w Polymusie jest także awans Krzysztofa Stremlera na stanowisko członka zarządu. Pełni on także funkcję szefa działu wsparcia sprzedaży. Jednocześnie z agencji odchodzi członek zarządu i dyrektor finansowy Tomasz Kowalczyk. (TW)