Kraj

Karmi Black w czarno-białej kreacji

W połowie lutego ruszyła kampania reklamowa Karmi Black - najnowszego produktu z rodziny Karmi (Carlsberg Polska). Karmi Black to ciemne...

W połowie lutego ruszyła kampania reklamowa Karmi Black – najnowszego produktu z rodziny Karmi (Carlsberg Polska). Karmi Black to ciemne piwo o 4-procentowej zawartości alkoholu dostępne w dwóch rodzajach opakowań – puszce 0,5 l oraz transparentnej butelce 0,4 l.

Nowa reklama – stworzona przed agencję Red8 – została przygotowana na bazie dotychczasowego pozycjonowania produktu opartego na codziennych momentach przyjemności i relaksacji, ale przesuwa Karmi Black w kierunku innych okazji do konsumpcji. Spot utrzymany jest w czarno-białej tonacji, charakterystycznej dla komunikacji Karmi. Pokazuje historię grupy przyjaciół, którzy przyjeżdżają na weekend do domku nad jeziorem. Dopełnienie tej chwili stanowi smak alkoholowego Karmi Black. Utwór muzyczny “How beautiful” podkreśla szczególną atmosferę przedstawionej sytuacji.

Kampania jest emitowana w TVN i Polsacie. (AMS)