Kraj

Unilever promuje Delmę w promocji SMS

Unilever Polska rozpoczął ogólnopolską promocję konsumencką margaryny Delma Extra. Celem akcji jest wzrost sprzedaży i budowanie wizerunku marki. Za opracowanie...

Unilever Polska rozpoczął ogólnopolską promocję konsumencką margaryny Delma Extra. Celem akcji jest wzrost sprzedaży i budowanie wizerunku marki. Za opracowanie koncepcji i przygotowanie komunikacji w zakresie reklamy prasowej oraz materiałów POS odpowiada agencja IQ Marketing.

W promocji opartej na mechanice loterii i konkursu może wziąć udział każdy, kto zakupi dwa opakowania promocyjne Delmy Extra, a następnie wyśle SMS z unikatowymi kodami. Głównymi nagrodami są 
trzy samochody Skoda Fabia oraz ponad 4 tys. unikatowych zestawów śniadaniowych.

Grupę docelową działań stanowią kobiety w wieku 25-45 lat, odpowiedzialne za gospodarstwo domowe i codzienne zakupy, wybierające produkty znanych marek.

Akcja promocyjna trwa od 16 lutego do 30 marca 2009 roku. Za obsługę platformy SMS oraz stronę internetową odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji IQ Marketing. Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja Lowe GGK. (TW)