Kraj

Atlantic poszerza współpracę z Hołowczycem, a Certina - z Kubicą

Szwajcarski producent zegarków Atlantic podpisał kontrakt reklamowy z polskim kierowcą rajdowym Krzysztofem Hołowczycem. Będzie on ambasadorem reklamowym marki na Europę....

Szwajcarski producent zegarków Atlantic podpisał kontrakt reklamowy z polskim kierowcą rajdowym Krzysztofem Hołowczycem. Będzie on ambasadorem reklamowym marki na Europę. Swatch Group, również szwajcarski producent zegarków, m.in. marki Certina, przedłużył na ten rok kontrakt reklamowy z Robertem Kubicą, jedynym polskim kierowcą Formuły 1 (BMW Sauber team).

Krzysztof Hołowczyc promował zegarki Atlantic w Polsce od grudnia 2007 r. – To jeden z nielicznych przypadków, gdy Polak staje się twarzą reklamową marki luksusowych produktów na skalę europejską – mówi Jarosław Guzek, brand manager Atlantic w firmie Zibi Sp. z o.o., która jest wyłącznym dystrybutorem tej marki w Polsce. Strony nie ujawniają wartości kontraktu podpisanego do końca br.

Niedawno zakończyły się przygotowania do najnowszej kampanii reklamowej Atlantica z udziałem Hołowczyca. Zibi będzie wykorzystywało wizerunek Hołowczyca w reklamach outdoorowych (nośniki wielkoformatowe), w prasie (lifestyle, magazyny męskie, motoryzacyjne i prasa biznesowa), w internecie i na materiałach w 60 salonach Zibi w kraju. Kreację przygotowała agencja Shoot Me, planowanie i zakup mediów marketer realizuje zaś we własnym zakresie. Hołowczyc jest jedynym ambasadorem marki wykorzystywanym przez Zibi.

Kolejny ze szwajcarskich producentów zegarków Swatch Group mimo pojawiających się spekulacji o możliwości zakończenia współpracy przedłużył na ten rok kontrakt z Robertem Kubicą, który od 2006 r. reklamuje zegarki marki Certina. Jak mówi Magdalena Polańska, PR & marketing manager Swatch Group Polska, wizerunek Kubicy będzie wykorzystywany w kampaniach reklamowych Certiny w prasie, na outdoorze (duże ekrany), w internecie, w telewizji i w różnego rodzaju materiałach w punktach sprzedaży (displaye, roll-upy itp.).

Kreacje przygotowywane są centralnie przez Swatch Group w Szwajcarii, a planowaniem i zakupem mediów firma zajmuje się we własnym zakresie. Gros aktywności Certina planuje na drugą połowę roku – w tym roku, po raz trzeci, zaprezentowany zostanie zegarek z limitowanej serii z podpisem Roberta Kubicy. Swatch Group jest też producentem zegarków marki Omega, którą promuje inny polski sportowiec – żeglarz Mateusz Kusznierewicz, złoty medalista z igrzysk w Atlancie (1996). (MB, BG)