Kraj

NOM NIE WIE, KIEDY ROZPOCZĄĆ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ

Firma telekomunikacyjna Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) ma zamiar w ciągu najbliższych tygodni wystartować z kampanią promującą swoje usługi. Dokładny termin...

Firma telekomunikacyjna Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) ma zamiar w ciągu najbliższych tygodni wystartować z kampanią promującą swoje usługi. Dokładny termin jej rozpoczęcia NOM uzależnia od zachowania swojego największego konkurenta – Telekomunikacji Polskiej SA. “Musimy poczekać do momentu, kiedy nasz produkt będzie dostępny na rynku. Nie może dojść do sytuacji, że reklamujemy usługę, z której nie mogą skorzystać klienci. Dopóki TP SA nie zwiększy przepustowości naszych linii, przyjmiemy bierną postawę” – mówi Marcin Gruszka, rzecznik prasowy NOM. Obecnie rozwiązanie problemu leży w gestii Ministerstwa Finansów, które ma rozstrzygnąć zasady rozliczeń między NOM a TP SA. “TP SA wylewa krokodyle łzy, a w mediach chce nas pokazać jako firmę niewiarygodną. Tymczasem mimo przeszkód w ciągu dwóch miesięcy działalności według ostrożnych szacunków zdobyliśmy 7-8 proc. rynku rozmów międzymiastowych” – mówi Marcin Gruszka. Strategię i kreację kampanii reklamowej NOM przygotowała agencja reklamowa TBWA Warszawa. Reklama będzie prowadzona dwutorowo. Jej adresatem będą zarówno klienci indywidualni, jak i instytucjonalni. “Kreacja obejmuje dwa różne przekazy, które w pewnym momencie znajdą punkt wspólny” – mówi Marta Pawłowska, dyrektor działu promocji i reklamy NOM. W kampanii zostaną wykorzystane wszystkie najważniejsze nośniki: telewizja, radio, prasa, reklama zewnętrzna oraz działania BTL. Informacja o wysokości budżetu, jaki NOM przeznaczył na cele reklamy i promocji, nie została ujawniona. “O wielkości budżetu reklamowego zadecyduje termin rozpoczęcia kampanii” – mówi Marta Pawłowska. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że agencja TBWA Warszawa zaproponowała kreację wykorzystującą wizerunek Pałacu Kultury i Nauki, na co nie zgodziła się dyrekcja tego obiektu. W NOM odmówiono komentarza na ten temat. (TK)