Kraj

Altea i ITC przygotowały nową reklamę marki Haribo

Haribo Polska rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową opartą na nowym, zrealizowanym w Polsce spocie "Oblicza radości". Film reklamowy - inspirowany sześcioma...

Haribo Polska rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową opartą na nowym, zrealizowanym w Polsce spocie “Oblicza radości”. Film reklamowy – inspirowany sześcioma owocowymi smakami żelków Haribo Złote Misie – zobaczyć można w telewizji ogólnopolskiej oraz dziecięcych kanałach tematycznych. Kampanię wspierają działania prowadzone w prasie oraz internecie.

– Nowy spot jest świeżą i oryginalną ilustracją hasła “Haribo smak radości”, które postanowiliśmy przedstawić, inspirując się owocowymi smakami Złotych Misiów – mówi Beata Falińska-Zubko, marketing manager Haribo. – Chcemy również pokazać, że cieszenie się smakiem żelków nie jest zarezerwowane wyłącznie dla dzieci. Stanowi kuszącą propozycję również dla ich starszego rodzeństwa, rodziców oraz dziadków, sprzyjając wspólnemu i wesołemu spędzaniu czasu – dodaje Falińska-Zubko.

30-sekundowy spot emitowany jest w TVP i Polsacie, w pasmach przeznaczonych dla młodych widzów oraz w kanałach dziecięcych: ZigZap, MiniMini, Jetix, Jetix Play oraz Fox Kids.

Emisji spotów telewizyjnych towarzyszą działania prowadzone w prasie i internecie. Reklamy pojawią się również w prasie handlowej. Haribo otrzyma też wsparcie public relations w postaci informacji prasowych oraz konkursów w wybranych tytułach prasowych.

Koncepcję nowego spotu przygotowało studio Altea oraz studio produkcyjne ITC.org.pl, które odpowiada również za kreację filmu (Agnieszka Kowalska i Andrzej Wąsik), reżyserię (Andrzej Wąsik), grafikę (Andrzej Stereński) oraz zdjęcia (Damian Pietrasik). Ścieżkę dźwiękową przygotowało Studio Genetix. Wyboru mediów dokonał dom mediowy Media Group, natomiast za działania PR towarzyszące kampanii odpowiada agencja Effective Public Relations. (BG)