Kraj

Winiary wspierają serwis WWW kampanią telewizyjną

Pod hasłem "Dobra strona kuchni" ruszyła kampania marki Winiary (Nestle Polska) promująca serwis kulinarny www.winiary.pl. Celem akcji prowadzonej w telewizji...

Pod hasłem “Dobra strona kuchni” ruszyła kampania marki Winiary (Nestle Polska) promująca serwis kulinarny www.winiary.pl. Celem akcji prowadzonej w telewizji jest zaprezentowanie marki jako nowoczesnej, otwartej na nowe media i wykorzystującej najnowsze technologie do komunikacji z konsumentami.

Kampania promująca serwis opiera się na spocie telewizyjnym, w którym kobieta przygotowująca posiłek prosi męża o sprawdzenie przepisu kulinarnego. Mężczyzna, który w pierwszej chwili sięga po tradycyjną książkę kucharską, dowiaduje się od żony i dziecka, że jedyną dobrą stroną z przepisami jest www.winiary.pl. Kampania obejmuje telewizję, m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TV4, Polsat 2, TVN, TVN Siedem, TVN Style i Animal Planet.

W połowie lutego wystartuje kampania w komunikatorze Gadu-Gadu, akcja obejmie też pakiety zasięgowe w sieciach reklamowych ARBOnetwork i Oridian, a jej dodatkowym wsparciem będą działania realizowane w wyszukiwarce Google.

Kreację przygotowała agencja FireFly Creation. Produkcją zajmował się Graffiti Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mediaedge:cia. (DD)