Kraj

FagorMastercook promuje nową płytę indukcyjną

FagorMastercook Polska rozpoczął działania promujące nową płytę indukcyjną IDI64 S z innowacyjną funkcją Cyclic. Oryginalne rozwiązanie, wzorowane na iPodzie, umożliwia...

FagorMastercook Polska rozpoczął działania promujące nową płytę indukcyjną IDI64 S z innowacyjną funkcją Cyclic.

Oryginalne rozwiązanie, wzorowane na iPodzie, umożliwia prostsze i znacznie szybsze sterowanie płytą za pomocą okrągłego slidera Cyclic. Przygotowany layout reklamowy akcentuje główne zalety płyty – intuicyjnie obsługiwany panel sterowania, który ułatwia ustawienie dowolnej mocy grzania, oraz jej nowoczesny design. Hasło “Grzanie zimne w dotyku”, wykorzystywane w reklamach płyt indukcyjnych od ponad dwóch lat, tym razem akcentuje więcej możliwości gotowania uzyskanych dzięki funkcji Cyclic.

Do kampanii reklamowej wykorzystano tytuły prasy kobiecej: “Elle”, “Pani”, “Zwierciadło”, “In Style”, oraz wnętrzarskiej i poradnikowej: “Dobre Rady”, “Cztery Kąty”, “M jak mieszkanie”, “Moje Mieszkanie”, “Mój Piękny Dom” “Kuchnia”, “Dobre Wnętrze”, “Sell”, “AGD RTV Infoserwis”. Projekt graficzny przygotowała agencja Pentagon Media Team. Kampania promocyjna, która potrwa do końca lutego br., wspierana jest działaniami PR prowadzonymi przez EGO Public Relations. Ich głównym celem jest zaprezentowanie produktu, który powstał przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii, ale jednocześnie jest bardzo łatwy w obsłudze, bo zaprojektowany z myślą o użytkowniku. (BG)