M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wirtualna Polska uruchomiła multimedialną sieć sprzedaży reklam AdTotal

Serwis Dzienny | 11 lutego 2009, 06:45

Portal Wirtualna Polska (Wirtualna Polska SA) uruchomił sieć sprzedaży reklam AdTotal, która oferuje powierzchnię reklamową zarówno w internecie, jak i...

Portal Wirtualna Polska (Wirtualna Polska SA) uruchomił sieć sprzedaży reklam AdTotal, która oferuje powierzchnię reklamową zarówno w internecie, jak i poza nim.

Według przedstawicieli Wirtualnej Polski największą zaletą sieci AdTotal jest kompleksowa oferta reklamowa wykorzystująca wszystkie nośniki, które pozwalają zbudować zasięg. Oferta sieci obejmuje reklamę w serwisach WWW, urządzeniach mobilnych oraz monitorach LCD (np. bankomaty, sieci monitorów w salonach fryzjerskich i na lotniskach).

Wirtualna Polska pozycjonuje sieć w kategorii premium, ponieważ udostępniane powierzchnie reklamowe należą do ograniczonej liczby podmiotów, ale o dużym potencjale reklamowym, jak portal Telewizji Polskiej - TVP.pl, który działa od początku 2009 roku (zastąpił serwisy TVP.pl i iTVP.pl).

Przedstawiciele portalu podkreślają, że ścisła współpraca z TVP.pl daje klientom AdTotala możliwość precyzyjnego dotarcia do wybranych grup docelowych o wyraźnie zdefiniowanych zainteresowaniach, ponieważ portal TVP.pl składa się ze sprofilowanych serwisów tematycznych (np.: informacje, publicystyka, sport, rozrywka, styl życia, gwiazdy, kultura, historia), a połączenie zasięgów wideo TVP.pl i WP.tv daje reklamodawcom możliwość umieszczania reklam typu In-Stream VideoAd we wszystkich materiałach multimedialnych partnerów.

- By osiągnąć dziś sukces na rynku reklamowym, trzeba zmienić tradycyjne postrzeganie konkurencyjności mediów i budować oferty crossmediowe. Rynek medialny jest coraz bardziej rozdrobniony, więc budowanie zasięgu i dotarcie do właściwych grup celowych stało się dziś dla reklamodawców znacznie trudniejsze. AdTotal ułatwia realizację tego zadania, umożliwiając kontakt użytkownika z reklamą w tym miejscu, w którym konsument akurat przebywa - mówi Joanna Pawlak, dyrektor pionu marketingu i sprzedaży Wirtualnej Polski.

- Naszą ofertę kierujemy do agencji i domów mediowych potrzebujących wsparcia w budowie innowacyjnej, spójnej oferty reklamowej oraz do klientów "końcowych" poszukujących skutecznych rozwiązań bezpośrednio w mediach - dodaje Michał Tober, zastępca dyrektora pionu marketingu i sprzedaży ds. rozwoju oferty reklamowej Wirtualnej Polski. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , ,