Kraj

SoHo pracuje dla Avonu w Rosji; w spocie wystąpiła Jekaterina Gusjewa

Agencja reklamowa SoHo Square Warsaw przygotowała kampanię reklamową promującą nową luksusową szminkę Anew Youth-Awakening Lipstick z portfolio Avonu. W reklamie...

Agencja reklamowa SoHo Square Warsaw przygotowała kampanię reklamową promującą nową luksusową szminkę Anew Youth-Awakening Lipstick z portfolio Avonu. W reklamie wystąpiła znana rosyjska aktorka i piosenkarka Jekaterina Gusjewa (znana m.in. z roli w filmie Łukasza Zadrzyńskiego “Billboard” z 1998 r.), która została twarzą marki Avon Anew w Rosji. Kampania objęła telewizję, prasę, outdoor oraz internet. W produkcję spotu zaangażowani zostali międzynarodowi specjaliści mający duże doświadczenie w realizacji filmów reklamowych z udziałem celebrities dla największych globalnych marek z kategorii beauty z portfolio marketera (Alain Gourrier – reżyser, Olivier Cocaul – operator, Alice Ghendrih – make-up, i Derek Morris – stylista fryzur). Za przygotowanie konceptu kreatywnego w agencji SoHo Square Warsaw odpowiadali jako art directorzy Katarzyna Nowacka i Marta Karpińska, którzy pracowali pod kierunkiem Robina Weeksa, regional executive creative directora. Projektem zarządzali jako przedstawiciele działu obsługi klienta Marcin Kleszczyński oraz Zuzanna Hekkelstrand. Za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Red Works.

Warszawskie biuro SoHo Square od trzech lat pełni funkcję center of excellence w regionie EMEA dla Avon Cosmetics i jest jednym z trzech biur na świecie odpowiedzialnych za obsługę regionalną kampanii reklamowych tego klienta w kategoriach skin care oraz colour.

SoHo Square jest samodzielną spółką, ale funkcjonuje w jednym biurze i pod wspólnym zarządem z agencją Mather Communications. (JP)