Kraj

Kamila Janiszek dyrektorem badań jakościowych w Ipsos Marketing

Kamila Janiszek została dyrektorem badań jakościowych w Ipsos Marketing, dziale firmy Ipsos specjalizującym się w badaniach wspierających rozwój nowych produktów...

Kamila Janiszek została dyrektorem badań jakościowych w Ipsos Marketing, dziale firmy Ipsos specjalizującym się w badaniach wspierających rozwój nowych produktów oraz zarządzanie produktami i markami. W ramach grupy Ipsos Marketing tworzy międzynarodową strukturę z własnym międzynarodowym gronem ekspertów i licencjonowanymi narzędziami badawczymi.

Kamila Janiszek przeszła do firmy Ipsos z IQS & Quant Group, gdzie pracowała 14 lat. Przez 10 lat kierowała zespołem badań jakościowych, a od dwóch lat mieszanym – jakościowo-ilościowych. Na nowym stanowisku w Ipsosie zastąpiła Annę Kaczmarczuk, która jesienią 2008 r. przeszło do TNS OBOP. (PM)