Kraj

Show Majewskiego na czele w badaniu Macroscope OMD nt. TV preferencji Polaków

Macroscope OMD przebadał preferencje Polaków pod kątem wiosennych ramówek telewizyjnych. W internetowym badaniu MacroFAQ wzięło udział 644 respondentów w wieku...

Macroscope OMD przebadał preferencje Polaków pod kątem wiosennych ramówek telewizyjnych. W internetowym badaniu MacroFAQ wzięło udział 644 respondentów w wieku powyżej 20. roku życia. Ankietowanym zadano pytanie, bez jakich programów nie wyobrażają sobie wiosennych ramówek stacji. Według wyników badania zdecydowanie najwięcej zwolenników ma program TVN “Szymon Majewski show”, bez którego nie wyobraża sobie wiosennej ramówki 60 proc. badanych. Na tę pozycję szczególnie zwracali uwagę mężczyźni (71,6 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się: “Mam talent” (TVN, 55 proc.), “CSI: Kryminalne zagadki Miami” (Polsat, 53 proc.) i “Kuba Wojewódzki (TVN, 49 proc.). Pierwszą piątkę zamyka serial TVN “Niania” (45,3 proc.).

Badanie zostało wykonane w metodologii CAWI z pomocą działu badawczego OMG Metrics wspierającego Macroscope OMD w realizacji stałego projektu MacroFAQ. (PM)