Kraj

Magdalena Bartczak brand managerem bakalii w Jutrzence

Jutrzenka Colian poszerza zespół menedżerski - do działu marketingu spółki dołączyła Magdalena Bartczak, która jako brand manager obejmie pieczę nad...

Jutrzenka Colian poszerza zespół menedżerski – do działu marketingu spółki dołączyła Magdalena Bartczak, która jako brand manager obejmie pieczę nad marką bakalii. Stanowisko brand managera linii bakalii jest nowe; wcześniej segment ten podlegał Magdalenie Sarnowskiej, brand manager odpowiedzialnej także za Appetitę.

Magdalena Bartczak ostatnio pracowała w Massive Polska Sp. z o.o. Od początku swojej drogi zawodowej związana jest przede wszystkim z branżą FMCG, w której pracuje od 10 lat. Doświadczenie zdobywała między innymi, zarządzając markami Vitax i Morliny. Magdalena Bartczak aktywność biznesową łączy z zamiłowaniami naukowymi. Prowadzi zajęcia w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz kończy studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. (AMS)