Kulczyk Tradex nie zamierza ograniczyć w tym roku wydatków na reklamy marki Audi. Jak informuje Leszek Kempiński, PR manager Audi, w spółce tegoroczny budżet reklamowy będzie zbliżony do ubiegłorocznego.
– Jego wielkość ustalana jest zawsze na podstawie planów sprzedaży i planów producenta dotyczących wprowadzania na rynek nowych modeli. Audi każdego roku prezentuje klientom kilka nowych modeli i z tego względu należy zakładać również w najbliższych 12 miesiącach sporą aktywność marketingową – mówi Kempiński.
Dodaje, że podobnie jak dotąd komunikacja marki ze względu na target będzie ukierunkowana precyzyjnie i nie będzie mieć wymiaru masowego. – Aktywność marketingowa opiera się w dużym stopniu na bezpośrednim kontakcie z potencjalnym klientem. Audi uczestniczy od lat w różnego rodzaju wydarzeniach kulturalnych czy spektakularnych imprezach będących zawsze w kręgu zainteresowania mediów – wyjaśnia Kempiński.
Spora część działań komunikacyjnych realizowana jest również w salonach sprzedaży.
W tegorocznej ofercie Audi pojawi się kilka nowości. W marcu rozpocznie się sprzedaż sportowego modelu Audi S4. W II kwartale w salonach pojawią się samochody: Audi A5 Cabriolet, Audi R8 z nowym silnikiem V10 oraz Audi A4 allroad. We wrześniu natomiast klienci będą mogli zapoznać się z Audi A5 Sportback.
Obecnie trwa kampania wprowadzająca nowego kompaktowego SUV-a – Audi Q5. (BG)