Kraj

Reorganizacja w dziale marketingu Suzuki - Dorota Drelich odpowiada za reklamę

Suzuki Motor Poland zakończyło po kilku miesiącach reorganizację działu marketingu. Wprowadzone zmiany mają umożliwić lepsze dopasowanie produktów do wymogów polskiego...

Suzuki Motor Poland zakończyło po kilku miesiącach reorganizację działu marketingu. Wprowadzone zmiany mają umożliwić lepsze dopasowanie produktów do wymogów polskiego rynku i skuteczniejszą komunikację z klientami. Rozbudowany został dział marketingu koncernu, który obecnie liczy sześć osób.

Reorganizacja polegała na stworzeniu osobnych stanowisk – specjalisty ds. produktu oraz osoby odpowiedzialnej za reklamę i komunikację. Dotychczas obszar tych działań realizowała jedna osoba – koordynator działu marketingu. Funkcję tę pełnił Radosław Antczak, który odszedł z Suzuki. Obecnie funkcję specjalisty ds. produktu pełni Bartłomiej Lorek (wcześniej m.in. w Fiat Auto Poland i Renault Truck). Specjalistą ds. reklamy jest Dorota Drelich, która odpowiada za komunikację ATL wszystkich grup produktowych Suzuki (samochody, motocykle, quady).

W ramach reorganizacji zintegrowano także działania marketingowe samochodów z działaniami marketingowymi motocykli i quadów. Dotychczas oba te obszary działały niezależnie i zajmowały się nimi dwie osoby. Wszelkimi działaniami z segmentu motocykli i quadów (poza reklamą) zajmuje się obecnie Magdalena Raczyńska (m.in. eventy, marketing dilerski).

Jak mówi Jarosław Jędrzejewski, dyrektor działu marketingu Suzuki Motor Poland, wprowadzenie takiego rozwiązania pozwoli na większą spójność działań w obu segmentach rynku.

Dla Suzuki pracują agencja reklamowa Testardo Gram i dom mediowy PanMedia Western. (BG)