Suzuki Motor Poland zakończyło po kilku miesiącach reorganizację działu marketingu. Wprowadzone zmiany mają umożliwić lepsze dopasowanie produktów do wymogów polskiego rynku i skuteczniejszą komunikację z klientami. Rozbudowany został dział marketingu koncernu, który obecnie liczy sześć osób.
Reorganizacja polegała na stworzeniu osobnych stanowisk – specjalisty ds. produktu oraz osoby odpowiedzialnej za reklamę i komunikację. Dotychczas obszar tych działań realizowała jedna osoba – koordynator działu marketingu. Funkcję tę pełnił Radosław Antczak, który odszedł z Suzuki. Obecnie funkcję specjalisty ds. produktu pełni Bartłomiej Lorek (wcześniej m.in. w Fiat Auto Poland i Renault Truck). Specjalistą ds. reklamy jest Dorota Drelich, która odpowiada za komunikację ATL wszystkich grup produktowych Suzuki (samochody, motocykle, quady).
W ramach reorganizacji zintegrowano także działania marketingowe samochodów z działaniami marketingowymi motocykli i quadów. Dotychczas oba te obszary działały niezależnie i zajmowały się nimi dwie osoby. Wszelkimi działaniami z segmentu motocykli i quadów (poza reklamą) zajmuje się obecnie Magdalena Raczyńska (m.in. eventy, marketing dilerski).
Jak mówi Jarosław Jędrzejewski, dyrektor działu marketingu Suzuki Motor Poland, wprowadzenie takiego rozwiązania pozwoli na większą spójność działań w obu segmentach rynku.
Dla Suzuki pracują agencja reklamowa Testardo Gram i dom mediowy PanMedia Western. (BG)