M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nową zupę grzybową Winiar wesprze kampania TV

Serwis Dzienny | 22 stycznia 2009, 06:45

Nestle Polska wprowadziło na rynek nową zupę instant - Smaczną Zupę grzybową z makaronem. Na opakowaniu nowego produktu, tak jak...

Nestle Polska wprowadziło na rynek nową zupę instant - Smaczną Zupę grzybową z makaronem. Na opakowaniu nowego produktu, tak jak na każdym produkcie firmy, został umieszczony tzw. Kompas Żywieniowy Nestle (wraz ze wskaźnikiem GDA), który informuje o zawartości składników odżywczych produktu.

Cała linia produktów Smaczna Zupa od lutego będzie wspierana kampanią telewizyjną prowadzoną w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN) oraz wybranych kanałach tematycznych. Reklamę przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia. Adaptację opakowania dla nowej zupy grzybowej z makaronem przygotowała agencja Althea Design. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,