M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zaprzysiężenie Baracka Obamy oglądało 2 mln polskich telewidzów

Serwis Dzienny | 22 stycznia 2009, 06:45

Według AGB Nielsen Media Research transmisje zaprzysiężenia Baracka Obamy na prezydenta Stanów Zjednoczonych oglądało w polskich stacjach TV łącznie 2...

Według AGB Nielsen Media Research transmisje zaprzysiężenia Baracka Obamy na prezydenta Stanów Zjednoczonych oglądało w polskich stacjach TV łącznie 2 mln widzów (grupa 4+, 20/21 stycznia br.). Uroczystość transmitowały wszystkie polskie stacje informacyjne. W sumie poświęciły one prezydentowi Obamie 5 godzin i 47 minut. Największą widownię miała transmisja w TVP Info. Było to 1,03 mln widzów (wskaźnik AMR - średnia oglądalność minutowa), a SHR (udział w rynku widowni) wyniósł 8,1 proc. Drugi był kanał TVN24 z widownią o połowę mniejszą i SHR 3,62 proc.

Wśród programów informacyjnych, w których znalazły się newsy o zaprzysiężeniu nowego prezydenta USA, na czele były "Wiadomości" w TVP1 z widownią na poziomie 5,5 mln osób i udziałami 35 proc. "Fakty" w TVN oglądało 4,7 mln widzów (SHR 30,19 proc.). (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,