Kraj

Zakochani mogą umieścić swoje życzenia na billboardach I Love Milka

Zakochani będą mogli umieścić swoje życzenia na billboardach promujących bombonierki I Love Milka. Będzie to prawdopodobnie największa w historii kampania...

Zakochani będą mogli umieścić swoje życzenia na billboardach promujących bombonierki I Love Milka. Będzie to prawdopodobnie największa w historii kampania wykorzystująca spersonalizowane nośniki outdoorowe.

Firma Kraft Foods Polska już po raz trzeci powiązała komunikację bombonierek I Love Milka z walentynkami.

Tym razem konkurs “Miłosne graffiti” prowadzony jest na stronie www.ilovemilka.pl zaprojektowanej przez agencję interaktywną Next (Grupa Starcom MediaVest). Informacje o konkursie pojawiły się już w internecie, na outdoorze oraz w kinie.

Po wejściu do serwisu www.ilovemilka.pl konsumenci dowiadują się, że mają szansę wygrać nagrodę, którą jest opublikowanie własnych życzeń walentynkowych na jednym z 80 nośników reklamy zewnętrznej. Będą to citylighty na przystankach w największych miastach. Po zalogowaniu należy jedynie wybrać z interaktywnej mapy odpowiednią dla siebie lokalizację, przesłać propozycję życzeń i zachęcić znajomych do udziału w zabawie i głosowania. O tym, czyje życzenia zostaną wydrukowane na poszczególnych nośnikach, zdecydują w głosowaniu internauci. Zwycięzcy rankingów i ich sympatie zobaczą życzenia 12 lutego.

Dodatkowo 280 osób, które w walentynki przyjdą do sieci kin Multikino z opakowaniem I Love Milka, otrzyma podwójne bilety do kina.

– Walentynkową zabawę bombonierek I Love Milka oparliśmy na prostym spostrzeżeniu, że chętnie złożylibyśmy życzenia najbliższej osobie w spektakularny sposób, np. na nośniku reklamowym. Kampania świetnie wykorzystuje synergię internetu, outdooru i kina, a więc mediów bardzo ważnych dla naszej grupy docelowej – mówi Iwona Zbierska, senior brand manager Milki.

Akcję przygotowały dom mediowy Starcom oraz agencja Next, wspiera ją zasięgowa kampania w internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w sieci multipleksów, a innymi elementami tegorocznej komunikacji czekoladek I Love Milka są m.in. kampania telewizyjna oraz elektroniczne kartki w internecie. Kreacją tych form reklamowych zajęła się agencja reklamowa Ogilvy. (TW)