M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Winiary prowadzą trzymiesięczną promocję wspartą silną kampanią

Serwis Dzienny | 20 stycznia 2009, 06:45

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią...

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią reklamową. W promocji można wygrać sześć samochodów Opel Zafira oraz sprzęt Sony - 60 zestawów kina domowego i 300 aparatów fotograficznych. Aby wziąć udział w konkursie, należy po zakupie trzech dowolnych produktów Winiar przesłać zgłoszenie SMS-em lub pocztą.

Promocję wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (m.in.: TVP, TVN, TVN Siedem, TVN Style, Polsat, Polsat 2, TV4, At Media), prasie konsumenckiej oraz handlowej (m.in.: "Tina", "Naj", "Pani Domu", "Przyjaciółka", "Chwila dla Ciebie", "Świat Kobiety", "Claudia", "Poradnik Domowy", "Moje Gotowanie", "Kobieta i Życie", "Dobre Rady", "Detal Dzisiaj", "Poradnik Handlowy", "Handel", "Życie Handlowe", "Wiadomości Handlowe"), internecie (m.in.: WP, Onet, O2) oraz w radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, Eska). Silna komunikacja będzie także prowadzona w sklepach poprzez promocje, degustacje, materiały POS. W kampanii telewizyjnej zostaną wykorzystane 30- oraz 15-sekundowe spoty. Reżyserem filmu reklamowego jest Łukasz Kośmicki.

Agencje FireFly Creation i Brain wspólnie przygotowały kreację i wyprodukowały spot. FireFly Creation projektowała także materiały POS. Mediaplan opracowało Mediaedge:cia. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,