Kraj

Grupa Atlas skupi się w tym roku na umocnieniu wizerunku flagowej marki

Grupa Atlas w swoich tegorocznych działaniach reklamowych zamierza najwięcej uwagi poświęci flagowej marce - brandowi Atlas. - Chcemy umacniać wizerunek...

Grupa Atlas w swoich tegorocznych działaniach reklamowych zamierza najwięcej uwagi poświęci flagowej marce – brandowi Atlas. – Chcemy umacniać wizerunek marki polskiej, niezawodnej i szanowanej – mówi Oskar Solecki, dyrektor działu marketingu i rozwoju sprzedaży.

Spółka ogłosiła przetarg dla agencji reklamowych na stworzenie spójnej strategii komunikacji, który ma być rozstrzygnięty w lutym. Jak mówi Solecki, firma oczekuje pomysłu na zaistnienie w świadomości konsumenta. – Wiemy, że musimy wejść w media masowe – telewizję i radio – ponieważ nasze marki poświęcone są zarówno fachowcom, jak i inwestorom indywidualnym, a to wymaga szerokiej komunikacji – uważa. Kwestia doboru innych mediów zostanie rozstrzygnięta po opracowaniu strategii.

W trakcie kampanii wizerunkowo-produktowej prowadzone będą promocje tych produktów marki Atlas, które stanowią niemal DNA marki – czyli uniwersalny Klej OK i wysokoplastyczny Plus, dodatkowo także wyrobów budujących wizerunek firmy nowoczesnej, reagującej na bieżące trendy. Należą do nich między innymi systemy ociepleń, kleje do gresu PROgres oraz cała linia produktów do spoinowania Atlas Artis.

– Będziemy starali się wzmocnić komunikat, że Atlas, niekwestionowany lider rynku, to firma mająca w portfolio szeroki zakres nowoczesnych rozwiązań i produktów dla budownictwa – mówi Oskar Solecki.

Drugą marką Grupy Atlas, którą obejmie komunikacja marketingowa będzie Gipsar (wyroby gipsowe). Planowany jest jej relaunch.

Oskar Solecki zapowiada znaczny wzrost tegorocznych wydatków reklamowych w stosunku do roku ubiegłego. Nie zdradza jednak szczegółów planowanych inwestycji. (BG)