Kraj

Biedronka będzie wirtualnym operatorem komórkowym

Sieć dyskontów Biedronka będzie wirtualnym operatorem komórkowym. W przyszłym tygodniu firma wprowadza na rynek usługę pod nazwą tuBiedronka. Jej wyróżnikiem...

Sieć dyskontów Biedronka będzie wirtualnym operatorem komórkowym. W przyszłym tygodniu firma wprowadza na rynek usługę pod nazwą tuBiedronka. Jej wyróżnikiem będzie najniższa na rynku operatorów wirtualnych stawka za minutę rozmowy – 33 grosze, z wyjątkiem połączeń do sieci Play, które są nieco droższe.

Starter tuBiedronka będzie kosztować 7,99 zł. Detalista wprowadzi też do sprzedaży tanie modele telefonów, np. za prosty model Nokii trzeba będzie zapłacić 99 zł. Będą to urządzenia bez blokady simlock dostępne z półki w sklepie.

Marketer nie zdradza, ilu klientów chce pozyskać, ale liczy, że będzie to wynik dobry, biorąc pod uwagę, że codziennie sklepy Biedronka odwiedza 2 mln klientów.

Launch tuBiedronka będzie wspierać multimedialna kampania, która obejmie m.in. telewizję. Przygotowała ją agencja Mundoprint z Grupy Publicis. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mediaedge:cia.

Biedronka jest drugą po Carrefourze siecią, która będzie wirtualnym operatorem. Sieci Mova Carrefoura udało się według nieoficjalnych danych pozyskać 30 tys. użytkowników. Mova wystartowała w kwietniu ub.r. (AMS, TW)