Kraj

Toyota wspiera reklamą premierę nowego modelu Avensis

Toyota Motor Poland wspiera kampanią reklamową premierę nowego modelu samochodu Toyota Avensis. Częścią kampanii są niestandardowe działania realizowane przez New...

Toyota Motor Poland wspiera kampanią reklamową premierę nowego modelu samochodu Toyota Avensis. Częścią kampanii są niestandardowe działania realizowane przez New Look Group (agencja specjalizująca się m.in. w ambient mediach) na zlecenie domu mediowego ZenithOptimedia Group.

Do końca stycznia br. przy 53 stacjach dilerskich w całej Polsce eksponowane są nośniki typu Air Wall w formacie 8×6 m z reklamą nowej Toyoty Avensis. Jest to pierwsza tak szeroko prowadzona akcja z wykorzystaniem nośników pneumatycznych typu AirWall w Polsce – 53 nośniki eksponowane są jednocześnie w tym samym terminie.

New Look Group odpowiedzialna jest zarówno za zaplanowanie działań przy stacjach dilerskich, jak i ich koordynację oraz realizację całego projektu. Kampania równolegle obejmuje prasę oraz stacje telewizyjne. (BG)