Kraj

Coca-Cola promuje system oznaczeń GDA

Coca-Cola Poland Services prowadzi akcję informacyjną na temat systemu GDA (ang. Guideline Daily Amount) - wskazanego dziennego spożycia. Głównym elementem...

Coca-Cola Poland Services prowadzi akcję informacyjną na temat systemu GDA (ang. Guideline Daily Amount) – wskazanego dziennego spożycia. Głównym elementem projektu jest strona internetowa www.zdrowie.onet.pl/gda/. Znajdują się na niej: przykładowe jadłospisy stworzone z uwzględnieniem informacji o GDA opracowane przez dietetyków na każdy dzień tygodnia, forum umożliwiające konsultację z dietetykiem i konkurs. Dodatkowo w magazynach “Wysokie Obcasy”, “Naj” i “Tina” pojawią się advertoriale dotyczące zdrowego żywienia.

Strona internetowa poświęcona GDA została zaprojektowana przez firmę K2 Internet, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Starcom, obsługę PR prowadzi zaś agencja Alert Media Communications.

Coca-Cola w Polsce od 2007 r. realizuje strategię pod nazwą “Fit for the Future” związaną z problemami otyłości. Jest to część paneuropejskiego projektu realizowanego przez Coca-Cola European Union. Strategia opiera się na czterech elementach: szerokim wyborze produktów, informacjach żywieniowych, samoregulacji marketingowej oraz promowaniu aktywnego stylu życia. (TW)