Kraj

Stacja Religia.TV rusza z kampanią reklamową

Kanał tematyczny Religia.TV (ITI Neovision) rozpoczyna kampanię reklamową. Działania prowadzone będą w grudniu 2008 r. i styczniu 2009 r. Kampania...

Kanał tematyczny Religia.TV (ITI Neovision) rozpoczyna kampanię reklamową. Działania prowadzone będą w grudniu 2008 r. i styczniu 2009 r. Kampania została przygotowana przez dział marketingu ITI Neovision i dom mediowy Starcom. Działania prowadzone są w związku z poszerzeniem zasięgu stacji w br. o kolejne platformy satelitarne i sieci kablowe. Kampania skierowana jest głównie do osób pomiędzy 30. a 55. rokiem życia, zainteresowanych duchowością i innymi kulturami.

Zdaniem kierownictwa stacji celem kampanii jest nie tylko umocnienie świadomości marki i dotarcie do jak największego grona potencjalnych odbiorców, lecz także promocja wartości wiązanych z tym brandem mediowym, takich jak tolerancja i umiejętność dialogu. Budżet kampanii nie został podany. Kanał Religia.TV nadaje od połowy października 2007 r. Obecnie stacja dostępna jest w ofercie platform N i Cyfra Plus oraz w wybranych, w tym w największych, sieciach kablowych w kraju. (PM)