Kraj

PZL stworzył strukturę strategiczną Bristol Pegasus VIII

Agencja reklamowa PZL wyodrębniła na bazie swojego działu strategii strukturę strategiczno-konsultingową Bristol Pegasus VIII oferującą usługi strategiczne. Zarządza nią Jarosław...

Agencja reklamowa PZL wyodrębniła na bazie swojego działu strategii strukturę strategiczno-konsultingową Bristol Pegasus VIII oferującą usługi strategiczne. Zarządza nią Jarosław Chludziński, dyrektor działu strategii PZL. W skład czteroosobowego zespołu wchodzą również: Ewa Galica (senior strategic planner), Wojciech Walczak (strategic planner) i Krzysztof Dworzyński (junior strategic planner).

– Widzimy potencjał w tego typu działalności oraz zapotrzebowanie na nią ze strony naszych klientów – komentuje Chludziński.

Jak mówi Chludziński, Bristol Pegasus VIII będzie obsługiwał nie tylko dotychczasowych klientów agencji (m.in. PKN Orlen, Kompania Piwowarska, GlaxoSmithKline), lecz także będzie pozyskiwać nowych. Dotychczas PZL zrealizował usługi w tym zakresie m.in. dla Artmana (marka Mohito) i firmy deweloperskiej Budlex. W tej chwili Bristol Pegasus VIII realizuje projekty dla dwóch klientów, których nazwy na razie nie podaje.

Obecnie Bristol Pegasus VIII działa w ramach PZL, lecz jak mówi Chludziński, są plany jego usamodzielnienia poza strukturami agencji. (DD)