M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SAR poszerza grupę uczestników konkursu Young Lions

Serwis Dzienny | 23 grudnia 2008, 06:45

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedstawiciel Cannes Lions, wprowadza zmiany w konkursie Young Lions adresowanym do młodych pracowników branży. W nadchodzącej...

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedstawiciel Cannes Lions, wprowadza zmiany w konkursie Young Lions adresowanym do młodych pracowników branży. W nadchodzącej edycji oprócz osób zatrudnionych w agencjach reklamowych będą mogli wziąć udział także młodzi pracownicy domów mediowych, biur reklamy mediów, agencji brand design oraz PR. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby poniżej 28. roku życia.

Powstanie nowych kategorii konkursowych w polskiej edycji związane jest z rozszerzeniem samego Young Lions w Cannes (obok kategorii Print, Film i Cyber wprowadzono w tym roku nową kategorię Media). Natomiast polskim pomysłem jest ustanowienie kategorii Young Design i Young PR.

Co roku młodzi kreatywni pracują nad briefami do kampanii społecznych. W zeszłym roku powstały prace dla Biura Promocji Warszawy (film) oraz dla Amnesty International (print, interactive).

Pod patronatem konkursu Media Trendy organizowanego przez SAR rusza od najbliższej edycji nowa kategoria - Young Media Lions. W tej konkurencji rywalizować będą młode teamy mediaplannerskie zarówno z domów mediowych, jak i biur reklamy mediów. Nagrodą dla zwycięskiego teamu za opracowanie najlepszej strategii mediowej jest wyjazd na festiwal Cannes Lions 2009. Zwycięzcy tej kategorii zostaną ogłoszeni na gali Media Trendy w marcu 2009 r.

Pozostałe kategorie Young Lions związane są z Polskim Konkursem Reklamy KTR 2009. Prace teamów oceniać będą jurorzy tego konkursu w odpowiednich kategoriach. (JP)

Czytaj więcej na temat: ,