M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Według Deloitte coraz mniej młodych ludzi ogląda telewizję

Serwis Dzienny | 23 grudnia 2008, 06:45

Według raportu Deloitte coraz mniej młodych Amerykanów ogląda telewizję. Pokolenie osób w wieku 14-25 lat, tzw. Millennials, ogląda średnio 10,5...

Według raportu Deloitte coraz mniej młodych Amerykanów ogląda telewizję. Pokolenie osób w wieku 14-25 lat, tzw. Millennials, ogląda średnio 10,5 godz. programu telewizyjnego tygodniowo. Dla porównania widzowie należący do tzw. Generacji X (26-42 lata) oglądają 15,1 godz., pokolenie Baby Boomers (43-61 lata) - 19,2 godz., a grupa Matures (62-75 lata) - 21,5 godz.

Grupa Millennials, chociaż ogląda mniej telewizji, to konsumuje więcej mediów ogółem. Częściej ogląda filmy na DVD i korzysta z komputera (gry wideo, internet, kontent muzyczny). ("AdWeek")

Czytaj więcej na temat: