Kraj

Krzysztof Albrychiewicz odchodzi z G7, zakłada agencję strategiczną

W styczniu 2009 roku rozpoczyna działalność spółka Brand At Heart specjalizująca się we wsparciu strategicznym dla marketerów i agencji reklamowych....

W styczniu 2009 roku rozpoczyna działalność spółka Brand At Heart specjalizująca się we wsparciu strategicznym dla marketerów i agencji reklamowych. Jej właścicielem i szefem jest Krzysztof Albrychiewicz, który z końcem roku opuszcza stanowisko dyrektora strategicznego w agencji G7, by objąć nowe stanowisko.

Spółka będzie na początku zatrudniać trzech pracowników i obsługiwać budżety z branż: FMCG, motoryzacyjnej i finansowej, oraz wspierać strategicznie wyspecjalizowane firmy marketing services w bieżącej obsłudze klientów i przetargach.

– Nie ograniczamy zakresu działalności do klasycznego doradztwa, będziemy wspólnie z klientami pracować nad rozwojem ich marek w nadchodzących ciekawych czasach, w których możemy spodziewać się dużego wzrostu konkurencyjności – deklaruje Krzysztof Albrychiewicz.

Stanowisko Albrychiewicza zostanie ponownie obsadzone. Jarosław Śmigiel, dyr. zarządzający G7, twierdzi, że osoba ta została już wybrana i zacznie pracę 5 stycznia, ale nie ujawnia jej personaliów. Dział strategii G7 jest obecnie 3-osobowy. (AMS)