Przetargi

InPost wybrał Peppermint i rozmawia z agencjami interaktywnymi

Firma InPost, niezależny operator pocztowy, rozpoczęła współpracę z agencją marketingu zintegrowanego Peppermint. Peppermint przygotuje dla InPost kreację materiałów BTL promujących...

Firma InPost, niezależny operator pocztowy, rozpoczęła współpracę z agencją marketingu zintegrowanego Peppermint.

Peppermint przygotuje dla InPost kreację materiałów BTL promujących internetowe usługi kurierskie. InPost uruchomi sieć automatów (tzw. paczkomatów; firma zarejestrowała już spółkę InPost Paczkomaty), które będą wydawać paczki zamówione w internecie. O oczekującej przesyłce klient zostanie poinformowany e-mailem lub SMS-em. Działania promujące usługi rozpoczną się w pierwszym kwartale 2009 r.

Agencja Peppermint została wybrana w konkursie ofert, w którym brało udział dziewięć agencji.

InPost prowadzi też ostatnie rozmowy z czterema agencjami interaktywnymi na temat przygotowania niestandardowej komunikacji usług w internecie (mogą to być m.in. filmy wirusowe lub gry internetowe). Nie udało nam się ustalić nazw agencji. Firma ma zostać wybrana w ciągu dwóch tygodni.

W zakresie planowania mediów InPost będzie współpracowało z domem mediowym rekomendowanym przez Peppermint. Do końca tego roku agencja ma przedstawić propozycje. Prawdopodobnie będzie to Mindshare Polska. (TWI)