Jill Beraud został chief marketing officerem koncernu PepsiCo. Jego powołanie na nowo utworzone stanowisko nastąpiło dwa tygodnie po tym, jak PepsiCo ogłosiło zakończenie 48-letniej współpracy z agencją BBDO. Beraud przez ostatnich 13 lat pracował w firmie Limited Brands, gdzie większość czasu poświęcił marketingowi marki Victoria’s Secret.
W PepsiCo będzie nadzorować strategie marketingowe wszystkich brandów: Pepsi, Frito Lay, Tropicana, Quaker, Gatorade, i będzie bezpośrednio raportować do CEO koncernu Indry Nooyi.
PepsiCo ostatnio przedstawiło swoje plany inwestycyjne. Największe inwestycje poczyni w: Meksyku – 3 mld dol., Chinach – 1 mld dol., oraz Indiach – 500 mln dol.
1,2 mld dol. przeznaczy na wsparcie sprzedaży na macierzystym rynku – USA. W listopadzie budżet Pepsi w USA w wysokości 60 mln dol. trafił do agencji TBWA/Chiat/Day. (“BrandRepublic”)