Zagranica

Jill Beraud chief marketing officerem koncernu PepsiCo

Jill Beraud został chief marketing officerem koncernu PepsiCo. Jego powołanie na nowo utworzone stanowisko nastąpiło dwa tygodnie po tym, jak...

Jill Beraud został chief marketing officerem koncernu PepsiCo. Jego powołanie na nowo utworzone stanowisko nastąpiło dwa tygodnie po tym, jak PepsiCo ogłosiło zakończenie 48-letniej współpracy z agencją BBDO. Beraud przez ostatnich 13 lat pracował w firmie Limited Brands, gdzie większość czasu poświęcił marketingowi marki Victoria’s Secret.

W PepsiCo będzie nadzorować strategie marketingowe wszystkich brandów: Pepsi, Frito Lay, Tropicana, Quaker, Gatorade, i będzie bezpośrednio raportować do CEO koncernu Indry Nooyi.

PepsiCo ostatnio przedstawiło swoje plany inwestycyjne. Największe inwestycje poczyni w: Meksyku – 3 mld dol., Chinach – 1 mld dol., oraz Indiach – 500 mln dol.

1,2 mld dol. przeznaczy na wsparcie sprzedaży na macierzystym rynku – USA. W listopadzie budżet Pepsi w USA w wysokości 60 mln dol. trafił do agencji TBWA/Chiat/Day. (“BrandRepublic”)