M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TVN Warszawa rusza w połowie grudnia równolegle z portalem internetowym

Serwis Dzienny | 5 grudnia 2008, 06:45

TVN Warszawa ruszy 15 grudnia br. Równocześnie ze stacją wystartuje portal internetowy. W ramówce stacji dominować będą programy informacyjne, rozrywkowe...

TVN Warszawa ruszy 15 grudnia br. Równocześnie ze stacją wystartuje portal internetowy. W ramówce stacji dominować będą programy informacyjne, rozrywkowe i poradnikowe.

- TVN Warszawa będzie mieć trzy pasma informacyjne poświęcone stolicy - poranne, popołudniowe i wieczorne - mówi Patrycja Redo, redaktor naczelna programów informacyjnych. Głównymi programami tych pasm będą codzienne serwisy "Stolica" i program "Gość".

Redakcja przygotowuje też interwencyjny program "Miejski reporter", "Ulice" (serwis o sytuacji na warszawskich drogach) i serwisy pogodowe. Kanał będzie mieć też własne serwisy sportowe i pogodowe.

Katarzyna Gawrońska, redaktor naczelna programów rozrywkowych, zapowiada, że oferta stacji przygotowywana przez jej redakcję ma być dynamiczna i użyteczna. Kanał cyklicznie pokazywać będzie m.in. programy "Rytm miasta" (przewodnik kulturalny), "Kinetyka" (wywiady), "Warszawianka" (program kobiecy) i "Kawaleria" (śledczy). Jeśli chodzi o portal stacji, to jak podkreśla Maciej Maciejowski, dyrektor TVN Warszawa, będzie on tylko w 30 proc. wykorzystywał produkcje telewizyjne.

Zespół stacji liczy 80 osób. W chwili startu stacja za pośrednictwem platform N i Cyfra Plus oraz sieci Aster i UPC ma docierać do 600 tys. gospodarstw domowych.

Piotr Walter, prezes Grupy TVN, zapowiada, że stacja stanie się rentowna w ciągu dwóch lat. Kanał udostępniany będzie odpłatnie. Zarabiać ma też na reklamach. Za politykę handlową TVN Warszawa odpowiada biuro reklamy TVN. Walter deklaruje, że kanał warszawski jest jedynym, który grupa uruchomi do końca 2009 r.

- Oficjalne założenia naszej strategii i prognozy rynkowe przedstawimy w pierwszej połowie lutego 2009 r. na konferencji podsumowującej finanse w 2008 r. - mówi prezes TVN.

Na przyszły rok planowana jest lokalna kampania reklamowa, która ma wesprzeć kanał TVN Warszawa. Zarząd spółki nie podjął jeszcze decyzji, czy działania reklamowe przygotuje bezpośrednio dział marketingu TVN, czy zaproszone zostaną agencje reklamowe. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,