Kraj

Egmont promuje sprzedaż online gier planszowych

Wydawnictwo Egmont przygotowało nową kampanię promocyjną gier planszowych. Trzy z nich: "Pędzące żółwie", "Zlot czarownic" oraz "Owczy pęd", można kupić...

Wydawnictwo Egmont przygotowało nową kampanię promocyjną gier planszowych. Trzy z nich: “Pędzące żółwie”, “Zlot czarownic” oraz “Owczy pęd”, można kupić za pośrednictwem strony internetowej z 10-proc. rabatem.

– Coraz więcej osób dokonuje zakupów online, oszczędzając czas i pieniądze, szczególnie w okresie przedświątecznym. Dlatego nasza promocja dostępna jest tylko w internecie – mówi Jarosław Basałyga, product manager gier planszowych w Egmoncie.

Promocja została przygotowana dwutorowo. Informują o niej bannery umieszczone w serwisach parentingowych i kobiecych (m.in.: Kobieta.onet.pl/dziecko, Dziecko.pl, Wizaz.pl, Poradnikmamy.pl, Pasazmamy.pl, Abcbaby.pl, Parenting.pl, Czasdzieci.pl, Babyboom.pl), serwisach dziecięcych i młodzieżowych (np. Girlsgogame.pl, Kopalniagier.pl, 4teens.pl), a także linki sponsorowane w Google.pl. Kampania potrwa do 28 grudnia br.

Za planowanie i zakup mediów oraz kreację odpowiedzialna jest agencja Media Contacts. (BG)