Kraj

Albedo, DDB i Carat przygotowały świąteczne projekty Philipsa

Philips uruchomił dwie przedświąteczne akcje promocyjne, w których promuje swój sprzęt RTV i AGD. "Satysfakcja gwarantowana w 30 dni albo...

Philips uruchomił dwie przedświąteczne akcje promocyjne, w których promuje swój sprzęt RTV i AGD. “Satysfakcja gwarantowana w 30 dni albo zwrot pieniędzy” to promocja obejmująca telewizory LCD z systemem Ambilight. Po zakupie TV klienci mają 30 dni na przetestowanie sprzętu. Jeśli w ciągu 30 dni użytkowania TV nie spełni ich oczekiwań, mogą go zwrócić, otrzymując zwrot pieniędzy. Promocję wspiera kampania TV przygotowana przez agencję DDB i dom mediowy Carat Polska.

Druga promocja “Mamy dla ciebie prezent” obejmuje sprzęt AGD, audio oraz wideo, akcesoria, art. do pielęgnacji osobistej oraz produkty do pielęgnacji dzieci z serii Philips Avent. Przy zakupie produktu objętego promocją na kwotę 499 zł, 899 zł lub 1299 zł, klienci mogą wybrać jeden z upominków – boombox, telefon, golarkę, żelazko i odtwarzacze DVD. Promocję przygotowała agencja Albedo Marketing. (MKS)