Kraj

Eurobest - trzecia nominacja dla SpecTabu

Agencja Change Integrated otrzymała kolejną nominację dla kampanii zrealizowanej dla Jelfy SA i preparatu SpecTab pt. "Onowałow". Po nominacjach w...

Agencja Change Integrated otrzymała kolejną nominację dla kampanii zrealizowanej dla Jelfy SA i preparatu SpecTab pt. “Onowałow”. Po nominacjach w kategoriach media i direct jest także na liście nominowanych w kategorii interactive (ogółem na short-listę trafiło w tej kategorii 130 prac). Nie ma polskich nominacji w kategoriach: film, radio, sales promotion, design i outdoor.

Oprócz Change Integrated z Polski na nagrody mogą liczyć nominowani: w kategorii print Euro RSCG za kampanię “Aniela” (salon bielizny i gorsetów), w kategorii outdoor DDB za pracę “Śniadanie” (McDonald’s Poland), w kategorii media Universal McCann za kampanię wprowadzającą markę 36,6 (Polkomtel SA) i w kategorii direct Leo Burnett za projekt “Joystick” zrealizowany dla Urzędu Miasta Krakowa. (AMS)