Kraj

Salma Hayek twarzą działań internetowych Campari

Campari prowadzi kampanię reklamową pod hasłem "Gra wstępna" wykorzystującą komunikację online, buzz marketing, akcje w klubach i cykl domowych eventów....

Campari prowadzi kampanię reklamową pod hasłem “Gra wstępna” wykorzystującą komunikację online, buzz marketing, akcje w klubach i cykl domowych eventów. Twarzą kampanii jest aktorka Salma Hayek.

Akcja ma na celu budowę świadomości marki wśród konsumentów oraz promocję sposobów podania aperitifu. W kampanii online wykorzystano kontent wideo i kanały komunikacji takie jak Goldenline.pl czy Youtube.com.

Na potrzeby działań stworzono stronę internetową – osoby, które zarejestrują się na www.grawstepna.pl i zgłoszą swoją imprezę, mają szansę uatrakcyjnić ją treningiem sztuki uwodzenia oraz pokazem barmańskim. Uczestnicy otrzymują ekskluzywny gadżet obrandowany twarzą kampanii.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Heureka. (DD)