Kraj

Łucja Reklewska w zespole menedżerskim Atvertinu

Łucja Reklewska dołączyła do zespołu menedżerskiego firmy digital signage Atvertin, w którym objęła stanowisko zastępcy dyr. sprzedaży. Wspólnie z Jakubem...

Łucja Reklewska dołączyła do zespołu menedżerskiego firmy digital signage Atvertin, w którym objęła stanowisko zastępcy dyr. sprzedaży. Wspólnie z Jakubem Cybulskim, dyrektorem sprzedaży, będzie odpowiedzialna za ofertę firmy, realizację planów i rozwój zespołu sprzedażowego.

Reklewska pracowała wcześniej jako dyrektor sprzedaży w PRN Polska, a Jakub Cybulski był poprzednio TV buying directorem w ZenithOptimedia Group (o jego przejściu do Atvertinu pisaliśmy w DS “MMP” z 6 października br.).

Reklewska, socjolog, absolwentka UJ, przez ostatnich 12 lat związana była z polskim rynkiem mediów. Od 2007 r. aktywnie uczestniczy w rozwoju branży digital signage w Polsce. Jako dyrektor sprzedaży współtworzyła warszawski oddział PRN, spółki zarządzającej systemem ekranów LCD w sieci Carrefour. Wcześniej, pracując w domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media, rozwijała strategie sprzedaży oraz odpowiadała za projekty specjalne dla kanałów MTV Networks Polska, National Geographic Channel i AXN Polska.

Atvertin w 52 hipermarketach sieci handlowej Tesco instaluje obecnie ponad 1,5 tys. 42-calowych ekranów marki Philips, które dzięki oprogramowaniu firmy Scala połączone zostaną w jeden zintegrowany system. W grudniu br. firma jako właściciel tworzonego systemu rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w powtarzalnych pętlach emitowanych na ekranach LCD. Atvertin zainwestował w badania tego medium zrealizowane przez Pentor RI Poznań. (JP)